.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با وجود مخالفت‌های صورت گرفته؛
رحیمی فردا نیکزاد را معارفه می‌کند

با وجود مخالفت‌های صورت گرفته به انتصابات اخیر رئیس‌جمهور، رحیمی فردا در جلسه رسمی نیکزاد را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات معارفه می‌کند.
چندی پیش احمدی نژاد در تازه ترین تغییرات و جابه جایی ها در دولت دهم، با صدور چند حکم جداگانه، اسفندیار رحیم مشایی را به ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد، سیدحسن موسوی را به ریاست دفتر رئیس جمهور و محمد شریف ملک زاده را به ریاست سازمان میراث فرهنگی منصوب کرد و همزمان با این تغییرات، دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را عزل و سرپرستی این وزارتخانه را با حفظ سمت به مهندس نیکزاد، وزیر دو وزارتخانه ادغام شده راه و شهرسازی واگذار کرد.

پس از گذشت زمان اندکی از این احکام بسیاری از اشخاص سیاسی و رسانه های داخلی و خارجی به این اقدام واکنش نشان دادند و این تغییرات با تحلیل ها و تفسیر های گوناگونی مواجه شد.

در همین زمینه حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان پس از انتشار این احکام، تحلیل خود را درباره اقدام جدید احمدی نژاد اینگونه بیان کرد: اگرچه رئیس جمهور محترم در متن احکام یاد شده- مخصوصا حکم انتصاب آقای مشایی- اصرار دارند این تغییر و تحولات را برخاسته از دلایل حساب شده‌ای معرفی کنند که با نگاه ایشان به منافع اسلامی و ملی صورت پذیرفته است ولی با عرض پوزش باید گفت برخلاف تصور ایشان در تغییر و تحولات مورد اشاره نه فقط کمترین نشانه‌ای از توجه به منافع اسلامی و ملی دیده نمی‌شود بلکه شواهد و قرائن فراوانی حکایت از آن دارند که آقای احمدی نژاد بار دیگر و برای چندمین بار در دوره دوم ریاست جمهوری خویش پای در چنبره فریب حلقه انحرافی پیرامون خود نهاده‌اند و بی آن که متوجه باشند دست به اقدامی زده‌اند که نمی تواند غیر از تنش آفرینی در شرایط حساس کنونی، نتیجه دیگری داشته باشد.

حداد عادل عضو فراکسيون آموزش و تحقيقات مجلس نیز معتقد است که احمدي‌نژاد به اين دليل مشايي را به رييس دبيرخانه جنبش عدم تعهد منصوب كرده تا وي بتواند فعاليت بين‌المللي داشته باشد.

وي در ادامه می‌گوید كه البته اين فقط ظاهر كار احمدي‌نژاد است و بايد منتظر بود تا ببينيم چه مي‌شود؛ «البته اين ظاهر كار است اما اگر نيت‌هاي ديگري است بايد بگذاريم و ببينيم كه چه اتفاقي مي‌افتد.»

براساس این گزارش برخی‌ها معتقدند که جابجایی‌های اخیر در دولت شائبه انتخاباتی دارد و احمدی‌نژاد با این کار شرایط را برای فعالیت انتخاباتی مشایی مهیا کرده است.

با توجه به واکنش های برخی رجل سیاسی و انتقادهای وارد شده بر انتصابات دولت هیچ گونه واکنشی از سوی احمدی نژاد و دفتر وی منتشر نشده است.

در ادامه اجرای احکام جدید رئیس جمهور با وجود مخالفت‌هایی که به انتصاب نیکزاد به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت، شنیده شده که مراسم تقدیر و تشکر از زحمات دکتر تقی پور و معارفه علنی نیکزاد به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات فردا (یکشنبه) با حضور محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.